Ski Mask Way (Eminem Remix) Lyrics

50 Cent Lyrics Ski Mask Way (Eminem Remix)

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Ski Mask Way (Eminem Remix)


by 50 Cent. Buy album CD: Other Songs WIT - V


[Intro: 50 Cent]
Yeah
I'm Tryin to catch me sumthin
I'ma catch you sumthin

[Chorus:]
nigga that watch is nice
that's what you bought for me
that chain is nice
that's what you bought for me
them earrings is nice
That's what you bought for me?
Take that shit off, move I'll break you off properly

I get mine the fast way, ski mask way
Make money
Make money, money, money
nigga if you ask me
It's the only way
Take money
Take money, money, money

[Verse 1:]
You wanna spray at me? Go head
The last nigga that tried
Got hit, keeled over, and bled 'til he died
Ya little sister callin you stupid
Reason why?
Her and ya momma in the livin room now hog-tied
I came up wit two new ways to get rich I cant wait
Got a brand new SIG and that old thirty eight
I be scheming to put a lil' bread on my plate
Watchin Dre serve skunk through the hole in the gate
I stick a nigga for his shine sell em' back the next day
You thought I really wanted ya pussy bitch please
This is stash house, jack pot, leave her them keys
My black g-unit hoody just reak of marijuana
Cocaine comin out my pores in the sauna
Im serious man I'm so sincere
This the flow right here that fucked up Jeffery's career
Make money, take money
Yeah nigga yeah

[Chorus:]
nigga that watch is nice
that's what you bought for me
that chain is nice
that's what you bought for me
them earrings is nice
That's what you bought for me?
Take that shit off, move I'll break you off properly

I get mine the fast way, ski mask way
Make money
Make money, money, money
nigga if you ask me
It's the only way
Take money
Take money, money, money

[Verse 2:]
Whos dat peepin in my window
Wow
The feds on me now
They know when im sleepin
They know when im wake
I know they got my phone taped im screamin fuck jake
Im tryin to stay out them pens, so I switched states
Bad news V-A now that sounds great
I see niggas wit that ice on, rims shined up
This towns one big pussy waitin to get fucked
I holla at A-I peoples to get gats
They charged me 500 a piece for two macs
Then im back doin me
Im back out on a spree
Catch me n' niggas slippin out pumpin dat D
Give me a lil' crew I'll have em' pumpin for me
The more product I take the more paper we see
Change my name in N-Y they don't know where I be
Yeah a nigga doin dirt but a nigga low key

[Chorus:]
nigga that watch is nice
that's what you bought for me
that chain is nice
that's what you bought for me
them earrings is nice
That's what you bought for me?
Take that shit off, move I'll break you off properly

I get mine the fast way, ski mask way
Make money
Make money, money, money
nigga if you ask me
It's the only way
Take money




sheet music Buy 50 Cent sheet music
cd Buy 50 Cent CDs
guitar tabs 50 Cent guitar tabs
Album: Other Songs WIT - V Lyrics
cd Buy "Other Songs WIT - V" CD
  1. Without Meat
  2. Words From Eminem
  3. Work It
  4. Work It Remix Feat. 50 Cent
  5. Y'all niggaz ain't fuckin wit us
  6. Ya heard me
  7. Ya Tvoya Ne Pervaya - Russian Version
  8. You Should Be Dead
  9. You Should Be Here
  10. 21 Questions (Remix)
  11. Hail Mary
  12. 5 Heartbeats
  13. 6 Out Of 6 (Get Gully)
  14. All About Dough Freestyle
  15. All His Love
  16. Be My Girl
  17. Best Friend (Remix)
  18. Bitch What U Know About
  19. Boomerang Freestyle
  20. Bring It All To Me
  21. Buzzin' (Remix)
  22. Can't Leave 'Em Alone
  23. Close Your Eyes Outro
  24. Coke Life
  25. Crack A Bottle
  26. Cry Me A River (Remix)
  27. Damn
  28. Dial 911 (Freestyle)
  29. Dipset Anthem Freestyle
  30. Encore
  31. Follow Me Gangster
  32. Fuck Dat Bitch
  33. Get Down
  34. Get High All The Time
  35. Get That Money
  36. Get That Money Man
  37. Get Up
  38. Ghetto Like A Motherfucker
  39. Ghetto Like A Motherfucker (Freestyle)
  40. Gun Jam
  41. Happy New Year
  42. Happy New Year (Freestyle)
  43. Hate It Or Love It (R&b Remix)
  44. I Get Money (Forbes 1-2-3 Billion Dollar Remix)
  45. I Get Money Remix
  46. I Run New York
  47. I'm 'bout That
  48. I'm All Turnt Up
  49. I'm Gonna Be Alright
  50. I'm Gonna Be Alright (Remix)
  51. In Da Club (Clean Version)
  52. Jerk
  53. Jimmy Crack Corn
  54. Just A Touch
  55. Just A Touch (Remix)
  56. Liar Liar
  57. Lifetime Achievement
  58. London Bridge (Remix)
  59. Look Out
  60. Love Me
  61. Many Men Remix
  62. Maybe We Crazy
  63. Mind Sex
  64. Never Enough
  65. Nightmares
  66. Not Rich, Still Lying
  67. Oh No
  68. Old 2003 Ferrari
  69. Outta Control (Remix)
  70. P.I.M.P. (Remix)
  71. Part Time Lover
  72. Pass The Patron
  73. Pimpin', Pt 2
  74. Places To Go
  75. Pray 4 My Downfall
  76. Puppy Love
  77. Rap Game
  78. React
  79. Reebok Commercial
  80. Right Thurr
  81. Rob Me Blind
  82. Rowdy Rowdy
  83. Run Up On Me (Freestyle)
  84. See Me Bleedin'
  85. Shut Ya Bloodclot Mouth
  86. Ski Mask Way (Eminem Remix)
  87. Sms Get The Message
  88. Sms Get The Message (Freestyle)
  89. So Serious
  90. Southside
  91. Spend Some Time
  92. Sunday Morning
  93. The Paper (I Get It)
  94. The Realist Nigga's (Remix)
  95. Thug Poet
  96. Till I Collapse (Remix)
  97. Tired Of Being Broke
  98. To All My Niggas
  99. To All My Niggas (Remix)
  100. Victory 2004 (Album Version)

Comments







Song words / lyrics from Other Songs WIT - V album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -