Where Do We Go From Here Lyrics

2 Pac Lyrics Where Do We Go From Here

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Where Do We Go From Here


by 2 Pac. Buy album CD: R U Still Down? (Remember Me)


Power.. pow.. power...

Guess who's back? hahaha, here we go
It's ninety-fo', what's next?

Power.. enter my world

I guess this year gonna be a motherfucker for real niggaz
I swear these playa haters done got a taste of power
It ain't all good in the hood
Least not on my side, from where i stand
And the law? man, fuck the law!
Niggaz must outthink, outstep, and continue to outsmart
The motherfuckin law, in every way
Key word in ninety-four is 'down low'
Gots to be struggling
I see how the rich got theirs
Nigga i'm legit, shit
Where do we go from here?
(who's afraid, of the punk police?
To my niggaz run the streets, fuck peace) --> repeat in background
Heyyy niggaz, where your heart at?
See motherfuckers killin babies, killin mommas
Killin kids, puttin this in they motherfuckin mark
Now what type of mixed up trick would kill the future of our race
Before he would he look his enemy dead in the eye, and open fire?
These crazy motherfuckers got toys with guns
Jails for guns, but still, no god damn jobs
And they wonder why we loc'n up
Where do we go from here?
Where do we go?
*singers singing variations of 'where do we go from here'*
All you niggaz out there
The clouds shook, the world listened
We stood together in april of ninety-two
With duty, and a sense of honor
There is no limit to what we can achieve
That's all on us... us...
Not my niggaz, not the whites, not the enemies
Or none of them motherfuckers, us
What can we do? shit
I declare a death sentence to all child molestors
Fake-ass bitches, male and female
And all you punk-ass snitches
We can do without your asshole
Let no man break, what we set
Where do we go from here?

Rest in peace, to cato, i miss you
All the other real g's that passed away in ninety-three
In ninety-four, and more
What do we do? for us?




sheet music Buy 2 Pac sheet music
cd Buy 2 Pac CDs
guitar tabs 2 Pac guitar tabs
Album: R U Still Down? (Remember Me) (1997) Lyrics
cd Buy "R U Still Down? (Remember Me)" CD
  1. I Wonder If Heaven's Got A Ghetto
  2. Redemption
  3. Black Starry Night (interlude)
  4. Open Fire
  5. R U Still Down
  6. Hellrazor
  7. Thug Style
  8. Where Do We Go From Here
  9. Nothing To Lose
  10. I'm Getting Money
  11. Lie To Kick It
  12. Fuck All Y'all
  13. I'm Gettin Money
  14. Let Them Thangs Go
  15. Definition Of A Thug Nigga
  16. Ready 4 Whatever
  17. When I Get Free
  18. Hold On Be Strong
  19. I'm losin it
  20. Fake Ass Bitches
  21. Do For Love
  22. R u still down? (remember me)
  23. Enemies With Me
  24. Nothin but love
  25. 16 On Death Row
  26. I Wonder If Heaven Got A Ghetto
  27. When I Get Free II
  28. Black Starry Night
  29. Where Do We Go From Here (interlude)
  30. Only Fear Of Death

Comments







Song words / lyrics from R U Still Down? (Remember Me) album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -