» » »

This Is Your Life Lyrics

Follow us on

This Is Your Life

 
The Battery's Down Cast Lyrics
CD  ·  DVD  ·  Sheet music

This Is Your Life CORTNEY
Hello? What the F are you doing?
Like woah. What is going on man?
It's so like, your life that you're screwing.
Oh no, get back on the track Jack.

Your desktop is Sweeney Todd.
This comforter's Cabaret.
It looks like Leo Bloom threw up in your room,
See, Jake, what I'm trying to say:

RYAN
Dude, you're gay!

CORTNEY
No! Your ringtone is Piazza.

RYAN
These curtains are Wicked green.

CORTNEY
And I don't now what tis is,
but it's something Les Miz.

RYAN
And here's you last Halloween...

DANI
So Jake, Jake, Jake
you gotta take a good look at yourself

CORTNEY
Take a good look

DANI & CORTNEY
'Cause Jake, Jake, Jake

RYAN
You got a Annie Oakley action figure on your shelf.

CORTNEY
This is your life. Yeah, it's cliche.
But it's all you talk about all damn day.
So don't you go now and throw it all away.
This is your life, you're gonna be okay.

BENJ, DANI, RYAN
Hello? What the F are you doing?
Like woah. What is going on man?
Hello? What the F are you doing?
Like woah. What is going on man?

ADAM, JUSTIN, NINA (Overlapping)
No. Like, woah. Wha wha wha uuuuuh
Grr. K, sure. Don't be Mister Insecure!
No. Like, woah. Wha wha wha uuuuuh
Grr. K, sure. Don't be Mister Insecure!

NINA
You get faint for J.R.B.

DANI
Michael John makes you slightly hard.

NINA
And if some night you're jerking,
and not a porno is working,
you got the last two Tony's DVR'd.

BENJ
Mary Testa kinda makes you hot.

JUSTIN
Barbara Cook makes you twitch and sweat.

BENJ & JUSTIN
And you know that we know
you slept with Donna Vivino
simply 'cause she was the first Young Cosette.

DANI
And Jake, Jake, Jake
When Laura Bell's last note was blown

NINA
"Than before!"

CORTNEY, DANI, NINA
You, Jake, Jake, Jake
You know you YouTube posted
everyone leave Laura alone!

JAKE
Leave Laura alone!

CORTNEY, DANI, JUSTIN, RYAN
This is your life - Yea, it's cliche.
But it's all you talk about all damn day.

ADAM, BENJ, NINA (Overlapping)
Hello? What the F are you doing?
Like woah. What is going on man?
It's so like, your life that you're screwing.
Oh no, get back on the track Jack.

ALL BUT JAKE
So don't you go now and throw it all away.
This is your life.

CORTNEY
You're gonna be...

MISCELLANEOUS
To us!
Free chips at Blockhead's!
Joe Iconis!
Kevin! Jeffrey!
Laurie Beechman!
Don't Tell Mama's
B.D. Wong!
Eating at Angus!

And to Michigan!
On Our Own!
The Keenan-Bolgers!
Drinks at Vintage!
Steve Oremus!
Lauren Molina playin' Cello!
Winning Wicked lotto tickets!

To being gay!
Dance belts!
Splash!
Lippa's Wild Party!
Cheyenne Jackson!
Bare!
Mama Rose!
To NYMTF!
Kate Shindle winning Miss America!
Marci, Zina, Taylor!
Ahrens! Flaherty!

And of course to crying when TiMoune becomes a tree.

JAKE
Oh, TiMoune...
She followed her dream...
Even when it seemed it wasn't hers to obtain.
She didn't quit or complain.
No! she reached for it. Didn't ignore it.
What am I doing, sitting here stewing?

Maybe my friends are right...
That I need to fight... Others
And so I'll fight. Ahh...
Starting tonight, starting tonight!

MISCELLANEOUS
To Bat Boy!
Kerry Butler!
Law And Order!
Adam Guettel!
Michael John!
Jeanine Tesori!
Duncan Sheik!
Sing Out Louise!

To Walmartopia!
Jane Krakowski!
Julie Taymor Puppets!
In The Heights!
To Cheyenne!...We said that!

ADAM
To Larry O'Key-change?

ALL BUT JAKE
And to Jake! To Jake! To Jake!

JAKE
This i my life! Yea, it's cliche.
But it's all I think about all damn day.
So I can't go now and throw it all away...

OTHERS (Overlapping)
All damn day.
Don't throw it all away...

ALL
All away...
All away...

JAKE
This is my...

Group A
...Life! Yea, it's cliche.
But it's all you talk about all damn day.
So don't you go now and throw it all away.

Group B
Hello? What the F are you doing?
Like woah. What is going on man?
It's so like, your life that you're screwing.
Oh no, get back on the track Jack.
Don't throw it all away.

All
This is your life

JAKE
I'm gonna be okay!

BENJ, DANI, RYAN
Hello? What the F are you doing? Like woah. What is going on man?
Hello? What the F are you doing?

ADAM, JUSTIN, NINA (Overlapping)
No. Like, woah. Wha wha wha uuuuuh
Grr. K, sure. Don't be Mister Insecure!
No. Like, woah. Wha wha wha uuuuuh

ALL
Like woah. This is your life!

[Thanks to jms0927 for lyrics]
CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments

comments powered by Disqus



Artist name Song lyrics
The Battery's Down Cast You Should Be In That Lyrics
The Battery's Down Cast Like Love Lyrics
The Battery's Down Cast The Battery's Down Lyrics
The Battery's Down Cast This Is Your Life Lyrics
The Battery's Down Cast The Apple Of My Eye Lyrics   add
The Battery's Down Cast Tell Me So Lyrics Video  add
The Battery's Down Cast You're in Vegas Lyrics   add
The Battery's Down Cast Natural Lyrics
The Battery's Down Cast With Your Hands Lyrics   add
The Battery's Down Cast Just This One Time ( reprise ) Lyrics   add
The Battery's Down Cast Just This One Time Lyrics
The Battery's Down Cast Sea Legs Lyrics Video  add


All lyrics are the property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.